Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Marie Nilsson - 15 februari 2012 18:39

Har ringt dig i flera veckor, sen jag flyttade till Varberg. Vi höll kontakten i början men nu verkar du inte ilja ha med mig att göra, vad har jag gjort dig? Du kan väl åtminstonde svara i telefon. Du kan ju svara när andra ringer, de märks ju på dina uppdateringar på facebook..


Jag betyder väl inget för dig nu eftersom jag bor så långt bort. Men glöm inte vem som stöttade dig när du mådde som sämst. När du kom till mig och grät och var skitdeppig. Nu när jag behöver en vän finns inte du...


Jag ger upp nu så du vet, om du vill vara min vän så får du kämpa!


 


Jag saknar dig!



 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards