Marie Nilsson  - Min egna dagbok på nätet

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Marie Nilsson - 13 februari 2012 18:48

Pratade med hyresvärden nyss och nu är äntligen tvättstugan klar så jag kan tvätta!!! Har inte tvättat sen jag flyttade hit så det börjar bli lite kris nu, haha! Men imorgon ska jag tvätta upp de viktigaste som underkläder :) Ska bli skönt! Även om de är en tråkig sysselsättning måste det göras och de är inte kul att inte ha rena kläder :( Men imorgon får jag det, skön känsla!


Nu ska jag göra lite mat, passa på när Bamse sover!


Bloggar en sväng senare :)


 



Av Marie Nilsson - 13 februari 2012 14:42

Jag har fruktansvärt ont i ryggen och lite i ljumsken när jag går så orkar inte gå så långt med bamse men jag hoppas han förstår men så fort ljumsken är bättre ska vi gå långt, de lovar jag min lille plutt :)


Idag har vi inte gjort så mycket, bara tagit de lugnt och jag har sökt lite jobb och sådär.. hoppas på att komma på någon intervju iallafall. Hade varit underbart med ett jobb så man får inkomst varje månad. Jag måste även prata med af om en sak! Sjukt drygt att inte kunna unna sig någonting :(


 

Presentation


Namnet är Marie, jag driver en av västkustens coolaste bloggar. Här skriver jag om mitt liv som stolt berner sennenägare och mer därtill. Ni får även ta del utav mina åsikter & känslor :) Enjoy!
Puss & Kram Marie

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Läsvärt

Besöksstatistik

Bloggkeen

Mie - Detta är ingen saga, detta är min sanning!

Bloggräknare

bloglovin

Bloglovin

bloglovin

Vad är klockan?

Gilla bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards